اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل

نقش زنان در سینمای ایران کجاست؟

نقش زنان در سینمای ایران کجاست؟
کارگردان فیلم سینمایی هوک گفت: زنان با توجه به نقش مهمی که هم‌اینک در سینمای ایران ایفا می‌کنند، به‌طور قطع در آینده جایگاه بیشتر و مهم‌تری در این عرصه به خود اختصاص خواهند داد. 
۱۳:۳۷ - ۲۳ تير ۱۴۰۲
وانانیوز|

حسین ریگی درباره جایگاه زن در سینمای ایران و این که فیلم سینمایی هوک چقدر توانسته در نشان دادن جایگاه زن موفق عمل کند؟ اظهار داشت: همیشه زن در سیستان و بلوچستان جایگاه ویژه‌ای داشته است. جایگاه مشورتی و کمک کردن که من در این فیلم و فیلم‌های پیشینم سعی کردم به این جایگاه بیشتر بپردازم.

وی افزود: برای من جایگاه زن و مادر خیلی مهم است.

ریگی، درباره حضور سینماگران زن و اینکه چقدر به نقش زنان در سینمای ایران توجه شده است، گفت: ورود بانوان برای حضور در عرصه‌های سینمایی اتفاقی شایان توجه و مثبتی است.

وی در این باره که گفته می‌شود زنان سینماگر بهتر از کارگردانان مرد به مساله زنان در سینمای ایران بپردازند، گفت: به طور قطع وقتی افراد با فضا و شرایطی زندگی کردند، می‌توانند در این چنین فضایی بهتر عمل کنند که این مساله درباره حضور زنان در سینمای ایران هم صادق است.

این کارگردان درباره کار جدید خود هم خاطرنشان کرد: در حال حاضر روی چند فیلمنامه کار می‌کنیم که به محض نتیجه بخش بودن برای ساخت کار جدید اقدام خواهد شد.

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین